ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

مادر و پسر...!!!! حتما بخونید...!!!

- مستقیم ؟

- کجا حاج خانوم ؟

- مستقیم میدون ولیعصر ...

- بیا بالا

- یه خانوم چادری با پسرش سوار میشن ....

- میشینن عقب... یه خانوم دیگه هم میشینه پهلوشون ... دوتا آقا هم روصندلی جلو....

- مامان من بستنی می خوام

- پسرم من یک ساعت پیش برات بستنی خریدم !!

- نه خیرم من بستنی می خوام

- عزیزم بهونه نگیر الان میریم خونه

- مامان اگه برام بستنی نخری رفتیم خونه به بابا میگم دیشب چی کار کردی ...!!!

- پسرم بذار پیاده شیم واست بستنی می خرم ...!

- نه من الان بستنی می خوام ...

- آخه الان که نمی شه یه کم صبر کن ...

- من الان الان الان می خوام بدو ...

- حالا که اینجوری شد اصلا نمیخرم

- باشه منم به بابا میگم دیشب جلوی مهمونا گوزیدی ..!!

...........

...........

- یکدفه همه رو به زنه میکنن میزنن زیر خنده

- زن بدبختم از شدت خجالت شیش تا رنگ عوض میکنه به راننده میگه نگه دارین و کرایشو میده

- ماشین هنوز واینستاده بود که خانوم دست بچشو می گیره و میخواد از ماشین پیاده شه در باز میکنه که یه موتوری میاد میزنه در عقب ماشینو میکنه

- راننده هم شاکی پیاده میشه و وسط خیابون داد میزنه :

- آخه خواهرم منم میگوزم . شما هم میگوزید . همه میگوزن !! این دلیل نمیشه که برینی به ماشینه من !!!!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
طنزگو پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

اوف اوف
از دست تو


taze avaleshe

طنزگو پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

حوصله ی دردسر ندارم
برم کسی رو خبر کنم
وگرنه الان هستی
کیانا
طاهره
ارزو
صبا
روژینا
هر که به ذحنم برسه رو خبر می کنم ولی حوصله ی دع.ا ندارم تو وبلاگم بنویسم
که همه می یان ولی حوصله ندارم

aaaaaaaaaaaaaaaare
to ras migi

النا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

خیلی باحال بود بازم از این متن ها بگذارید لطفا. ممنونم.

زهرا م پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://http:/zkh.blogsky.com

سلام ممنون خیلی با مزه بود

slm
merc k oomaD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد