ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

نمره صفر این دانش آموز پس از اعتراض بیست شد!(طنز)

بیست بیسته!

نمره صفر این دانش آموز پس از اعتراض بیست شد!
پاسخ های جالب این دانش آموز باعث شد تا نمره صفر نگیرد. سوال ها و جوابها را بخوانید.
ANSWERS OF A BRILLIANT STUDENT WHO OBTAINED 0 But I would have given him 100

Q1. In which battle did Napoleon die?
* his last battle
درکدام جنگ ناپلئون مرد؟
در آخرین جنگش

Q2. Where was the Declaration of Independence signed?
* at the bottom of the page
اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضا شد؟
در پایین صفحه

Q3. How can u drop a raw egg onto a concrete floor without cracking it?
*Concrete floors are very hard to crack.
چگونه می توانید یک تخم مرغ خام را به زمین بتنی بزنید بدون آن که ترک بردارد؟
زمین بتنی خیلی سخت است و ترک بر نمی دارد

Q4. What is the main reason for divorce?
* marriage
علت اصلی طلاق چیست؟
ازدواج

Q5. What is the main reason for failure?
* exams
علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟
امتحانات

Q6. What can you never eat for breakfast?
* Lunch & dinner
چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟
نهار و شام

بیست بیسته!

نمره صفر این دانش آموز پس از اعتراض بیست شد!
پاسخ های جالب این دانش آموز باعث شد تا نمره صفر نگیرد. سوال ها و جوابها را بخوانید.
ANSWERS OF A BRILLIANT STUDENT WHO OBTAINED 0 But I would have given him 100

Q1. In which battle did Napoleon die?
* his last battle
درکدام جنگ ناپلئون مرد؟
در آخرین جنگش

Q2. Where was the Declaration of Independence signed?
* at the bottom of the page
اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضا شد؟
در پایین صفحه

Q3. How can u drop a raw egg onto a concrete floor without cracking it?
*Concrete floors are very hard to crack.
چگونه می توانید یک تخم مرغ خام را به زمین بتنی بزنید بدون آن که ترک بردارد؟
زمین بتنی خیلی سخت است و ترک بر نمی دارد

Q4. What is the main reason for divorce?
* marriage
علت اصلی طلاق چیست؟
ازدواج

Q5. What is the main reason for failure?
* exams
علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟
امتحانات

Q6. What can you never eat for breakfast?
* Lunch & dinner
چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟
نهار و شام

Q7. What looks like half an apple?
* The other half
چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است؟
نیمه دیگر ان سیب

Q8. If you throw a red stone into the blue sea what it will become?
* it will simply become wet
اگر یک سنگ قرمز را در دریا بیندازید چه خواهد شد؟
خیس خواهد شد

Q9. How can a man go eight days without sleeping ?
* No problem, he sleeps at night.
یک ادم چگونه ممکن است هشت روز نخوابد؟
مشکلی نیست شبها می خوابد

Q10. How can you lift an elephant with one hand?
* You will never find an elephant that has only one hand..
چگونه می توانید فیلی را با یک دست بلند کنید؟
شما امکان ندارد فیلی را پیدا کنیدکه یک دست داشته باشد

Q11. If you had three apples and four oranges in one hand and four apple
and three oranges in other hand, what would you have ?
* Very large hands
اگر در یک دست خود سه سیب و چهارپرتقال و در دست دیگر سه پرتقال و چهار سیب داشته باشید کلا چه خوهید داشت؟
دستهای خیلی بزرگ

Q12. If it took eight men ten hours to build a wall, how long would it take four men to build it?
* No time at all, the wall is already built.
اگر هشت نفر در ده ساعت یک دیوار را بسازند چهارنفر آن را درچند ساعت خواهند ساخت؟
هیچ چی چون دیوار قبلا ساخته شده

نظرات 16 + ارسال نظر
helia دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

اااااااااا ه ه ه ه ه ه
نازنین تو هنوز با مریم دوست نشدی؟بسه دیگه حوصلم سر رفت
برو باهاش اشتی کن بذار یه ذره نظر بده
مگه شما ها نی نی کوچولواین؟

2روزه اشتی کردم!
میخوای شمارشو بهت میدم بهش بزنگ؟!

helia پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

چه عجججججججججججبببببب
نمی دونم؟

بله!چیو؟

helia شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

شماره!

چه جدی گرفته!!!

helia یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

اره!من ان قدر روابط اجتماعیم خوبههههههه!هر کی شماره بده من می گیرم

بپا وسط خیابون از کسی شماره نگیری........!

helia دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

فک کنم منظورمو نگرفتی
نه واقعا من وسط خیابون از کسی شماره نمی گیرم!!!

!!!
آفرین!کار خوبی میکنی!

یه دختراستقلالیییی مریم جون سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

حتی از هری پاتر عزیییزم؟؟؟ هلیا راستشو بگو من تو رو می شناسم!!!!!!!!

؟!!

helia پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

هری پاتر هیچ وقت اون قد شخصیت خودشو نمیاره پایین که وسط خیابون شماره بده!
به من میاد این کاره باشم؟!!!!!!
نازنین تو که منو دیدی بگو!واقعا به من میاد این کاره باشم؟!!

به قیافت میاد!خدا وکیلی میاد!!!

helia جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

ای نامرد! ما یه عمر با هم نون و نمک دختر عمویی خوردیم!اون وقت تو به من میگی به من میاد این کاره باشم؟
حالا به فرضم باشم تو نباید بگی که
نه حالا الان جدی جدی دیگه مریم باور می کنه من وسط خیابون شماره می گیرم! ولی به خدا من وسط خیابون شماره نمی گیرم اخه ادم عاقل وسط خیابون شماره نمی گیره که......حالا اگه کوچه ی تنگ و تاریکی باشه یه چیزی ولی وسط خیابون که نهههههاگه این نظرو تایید نکنی بهتره بیشتر واسه خودت نوشتم!!!!!!!!!!!

man penhani az kasi nadaram
to dari fargh mikone

helia شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

همینه دیگه...جنبه ی نظر خصوصیم نداری

بییییییییییییییییییییییییییییییییب

helia چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

اااِااِااِا؟به به من فش می دی؟باشه بیا:
بیییییییییییییییییییییب بییییییییییییییب بیییییییییییییییییییییییییب
بیب بییب

خیلی بییییییییبی

helia پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

ببین دهن منو باز نکنا

بیییییییییییب

یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

من کاملا با نظر هلیا موافقم!!!!اگه تو کوچه ی تنگی باشه نه فقط من بلکه نازنین هم می گیره!!!!!!!!!!!!

بله!

helia پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

چه عجب بالاخره یه آدم فهمیده پیدا شد
نازنین به خودت نگیر با مریم بودم به تو تنها چیزی که میتونم بگم اینه:بییییییییییییییییییب!
مریم تا حالا بهت گفته بودم چه قدر دوست دارم؟؟؟؟؟

مطالب هری رو که ور دارم ادم میشین جفتتون!

یه دختراستقلالیییی مریم جون یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

بله عزیزم من چی بهت گفته بودم؟؟هلیا جون؟

helia دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

اره یادمه!
همون موقع جوابتو دادم.دیدیش؟
اگه خواستی چیزی بگی بیا همون جا!
(بذار تازنین تو خماریش بمونه!)

عجب ادمیه ها!

helia سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد